План графік курсів на 2023 рік

Завантажити PDF

Категорія

Назва програми

Форма проведення

Годин

Номер теми

Англійська мова

Професійний розвиток вчителя англійської мови в умовах упровадження нової української школи

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

67

Англійська мова

Нові орієнтири освітньої галузі «іноземні мови»: діяльнісний підхід до навчання англійської мови в 5-6 класах нової української школи

Дистанційна, очно-дистанційна

15год, 30год

68

Англійська мова

Ефективні інструменти та можливості під час проведення дистанційного уроку англійської мови

Дистанційна, очно-дистанційна

15год, 30год

411

Англійська мова

Впровадження STEM підходів на уроках англійської мови

Дистанційна, очно-дистанційна

15год, 30год

572

Зарубіжна література

Розвиток предметно-методичної та цифрової компетентностей на уроках зарубіжної літератури (основна та старша школа)

Дистанційна

8год, 30год

69

Зарубіжна література

Нові орієнтири мовно-літературної освіти: діяльнісний підхід до навчання зарубіжної літератури в 5-6 класах нової української школи

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

70

Зарубіжна література

Предметна компетентність на уроках зарубіжної літератури

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

310

Зарубіжна література

Методи аналізу творів на уроках зарубіжної літератури

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

357

Інтегрований мовно-літературний курс

Нові орієнтири мовно-літературної освіти: діяльнісний підхід до навчання інтегрованого мовно-літературного курсу (українська мова, українська та зарубіжна літератури) в 5-6 класах нової української школи

Дистанційна, очно-дистанційна

30год

71

Інтегрований мовно-літературний курс

Примусити не можна зацікавити. Захопливий урок мовно-літературної галузі для сучасних дітей НУШ: від суперідеї до втілення

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

507

Інтегрований мовно-літературний курс

Розвиток наскрізних вмінь та ключових компетентностей мовно-літературної галузі.

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

598

Іспанська мова

Нові орієнтири вивчення освітньої галузі «Іноземна мова»: Діяльнісний підхід до вивчення іспанської мови У 5 – 6 класах Нової української школи

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

72

Іспанська мова

Можливості дистанційного уроку. Підвищення мотивації учнів при вивченні іспанської мови

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

305

Іспанська мова

Особливості вивчення Іспанської мови у 5 класі НУШ

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

360

Мистецтво

Нові орієнтири мистецької освіти: діяльнісний підхід до навчання мистецтва у новій українській школі

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

73

Мистецтво

Інтегрований курс «Мистецтво»: теоретико-прикладний аспект.

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

612

Мистецтво

Впровадження елементів медіаграмотності у предметі «мистецтво».

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

241

Музичне мистецтво

Нові орієнтири мистецької освіти: діяльнісний підхід до навчання музичного мистецтва в 5-6 класах нової української школи

Дистанційна, очно-дистанційна

30год

74

Німецька мова

Дидактична структура та принципи організації сучасного уроку німецької мови у світлі вимог комунікативної методики та компетентнісно орієнтованого навчання

Дистанційна

8год, 30год

75

Німецька мова

Нові орієнтири вивчення освітньої галузі «Іноземна мова»: діяльнісний підхід до вивчення німецької мови у 5 – 6 класах Нової української школи

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

76

Німецька мова

Інноватика у викладанні іноземної мови. Німецька мова у НУШ.

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

375

Німецька мова

Формування пізнавальної діяльності учнів на уроках німецької мови.

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

274

Образотворче мистецтво

Нові орієнтири образотворчої освіти: діяльнісний підхід до навчання образотворчого мистецтва у 5-6 класах нової української школи

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

77

Образотворче мистецтво

Художньо-естетичне виховання дітей дошкільного віку в процесі образотворчої діяльності: відповіді на виклики часу

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

193

Образотворче мистецтво

Компетентність у галузі професіонального розвитку викладачів образотворчого мистецтва.

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

535

Польська мова

Сучасні підходи до вивчення польської мови в умовах нової української школи

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

78

Польська мова

Професійний розвиток учителя польської мови в умовах упровадження Нової української школи

Дистанційна

30год

79

Польська мова

Розвиток усного і писемного мовлення на уроках польської мови з урахуванням мовленнєвої компетентності учнів

Дистанційна

8год,30год

347

Польська мова

Інструменти розвитку комунікативної компетентності учнів на уроках польської мови

Дистанційна

30год

597

Українська мова

Комунікативно-діяльнісний підхід у навчанні української мови та літератури

Дистанційна

30год

80

Українська мова

Українська мова та література в 5-6 класах нової української школи: модель активного навчання

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

81

Українська мова

Нові підходи у викладанні української мови у НУШ. Розвиток ключових компетенцій

Дистанційна

8год, 30год

322

Українська мова

Моделювання змісту уроків української мови та літератури. Вимоги НУШ.

Дистанційна

8год, 30год

103

Українська мова

Полівекторність компетентнісного підходу до завдань з української мови та літератури

Дистанційна

8год, 30год

969

Французька мова

Нові орієнтири вивчення освітньої галузі «Іноземна мова»: діяльнісний підхід до вивчення французької мови у 5 – 6 класах Нової української школи

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

82

Французька мова

Особливості вивчення французької мови в НУШ

Дистанційна

8год, 30год

276

Французька мова

Застосування dogme/unplugged teaching під час викладання французької мови

Дистанційна

8год, 30год

185

Заступники керівників ЗЗСО з виховної роботи

Професійні компетентності заступників директорів Нової української школи (виховна робота)

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

83

Заступники керівників ЗЗСО з навчально-методичної роботи

Професійні компетентності заступників директорів Нової української школи (навчально-методична робота)

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

84

Новопризначені заступники керівників ЗЗСО

Управлінська діяльність новопризначених заступників керівників закладів загальної середньої освіти в умовах Нової української школи

Дистанційна

30год

85

Заступники керівників ЗЗСО, керівники ЗЗСО

Зміна культури оцінювання в новій українській школі й упровадження формувального оцінювання у середній та старшій школі: роль адміністрації ЗЗСО

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

86

Керівники ЗЗСО

Управлінська діяльність керівника закладу загальної середньої освіти в умовах Нової української школи.

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

87

Керівники ЗЗСО

Автономія ЗЗСО в умовах Нової української школи

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

88

Новопризначені керівники ЗЗСО

Управлінська діяльність новопризначених керівників ЗЗСО в умовах Нової української школи

Дистанційна, очно-дистанційна

30год

89

Основи здоров’я

Розвиток ключових компетентностей учнів при викладанні предмета «Основи здоров’я»

Дистанційна

30год

90

Основи здоров’я

Викладання інтегрованого курсу «Здоров'я, безпека та добробут» в Новій українській школі у 5- 6-х класах (адаптаційний цикл)

Дистанційна, очно-дистанційна

30год

91

Основи здоров’я

Розвиток здоров’язбережувальної компетентності. Методики для уроку Основи здоров’я.

Дистанційна

30год

312

Основи здоров’я

Методики оздоровчо-профілактичних заходів на уроках Основи Здоров’я.

Дистанційна

30год

285

Трудове навчання та технології

Нові підходи у викладання трудового навчання та технологій

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

92

Трудове навчання та технології

Розвиток ключових компетентностей при викладанні трудового навчання та технології

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

93

Трудове навчання та технології

Викладання предмета «Технології» у Новій українській школі у 5-х – 6-их класах

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

94

Трудове навчання та технології

Трудове навчання та технології. Адаптація освітнього процесу під час змішаного навчання.

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

94

Фізична культура

Особливості викладання предмета «Фізична культура» в Новій українській школі у 5-6-х класах

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

95

Фізична культура, керівники гуртків

Методика навчання новітніх варіативних модулів модельної навчальної програми з фізичної культури

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

96

Фізична культура, керівники гуртків

Розвиток ключових компетентностей учнів початкових класів НУШ через фізкультурну освітню галузь

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

97

Фізична культура, керівники гуртків

Формування фізкультурної грамотності учнів

Дистанційна, очно-дистанційна

30год

98

Інформатика

Бази даних. Методика викладання вибіркового модуля «Бази даних»

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

99

Інформатика

Методика викладання вибіркових модулів. «Графічний дизайн та комп’ютерна анімація».

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

100

Інформатика

Методика викладання теми «Алгоритмізація і програмування» в курсі інформатики базової школи»

Дистанційна, очно-дистанційна

15год, 30год

102

Інформатика

Особливості викладання інформатики в 5 класі в умовах НУШ

Дистанційна, очно-дистанційна

15год, 30год

103

Початкові класи

Розбудова нової української школи: очікування, реалії, перспективи

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

104

Початкові класи

Академічна свобода в НУШ: виклики та переваги (теорія і практика)

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

106

Початкові класи

Педагогіка партнерства – шлях до якісної освіти

Дистанційна, очно-дистанційна

15год, 30год

107

Асистенти вчителя, педагогічні працівники закладів дошкільної, загальної середньої та спеціальної освіти

Особистісний розвиток, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної та загальної середньої освіти

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

108

Асистенти вчителя, асистенти вихователя, вчителі, вихователі закладів інклюзивної освіти

Психолого-педагогічна характеристика дітей з ООП та особливості роботи з ними в умовах інклюзивного закладу освіти

Дистанційна

30год

109

Вчителі-логопеди, вчителі-дефектологи закладів дошкільної, загальної середньої освіти, логопеди і дефектологи закладів системи охорони здоров’я

Розвивальні, проективні та інтерактивні методики в корекційній роботі з дітьми з ООП

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

110

Вчителі-логопеди, вчителі-дефектологи закладів дошкільної, загальної середньої освіти, логопеди і дефектологи закладів системи охорони здоров’я

Сучасні підходи до організації психолого-педагогічного діагностичного обстеження мовлення дітей з особливими освітніми потребами

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

111

Вчителі-логопеди, вчителі-дефектологи закладів дошкільної, загальної середньої освіти, логопеди і дефектологи закладів системи охорони здоров’я

Психологічні компетентності вчителя-дефектолога

Дистанційна

8год, 30год

112

Логопеди, вчителі-логопеди, вчителі-дефектологи, вчителі початкових класів закладів інклюзивної освіти за напрямками «Корекційна педагогіка», «Інклюзивне навчання»

Порушення писемного мовлення в дітей з ООП

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

113

Соціальні педагоги

Актуальні напрями діяльності соціального педагога

Дистанційна

15год, 30год

114

Соціальні педагоги

Розвиток Hard Skills та Soft Skills соціальних педагогів

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

115

Соціальні педагоги

Ненасильницьке спілкування-фасилітація-медіація у професійній культурі фахівців «людина-людина»

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

116

Практичні психологи, вчителі психології

Розвиток емоційно-етичної компетентності практичного психолога

Дистанційна, очно-дистанційна

15год, 30год

117

Практичні психологи, вчителі психології

Психологічний супровід створення безпечного середовища у закладі освіти

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

118

Практичні психологи, вчителі психології

Актуальні напрями діяльності практичного психолога

Дистанційна

8год, 30год

119

Практичні психологи, вчителі психології

Травма війни: психологія травмуючих ситуацій та психологічний супровід учасників освітнього процесу

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

120

Біологія

Біологія: маркер інновацій та ключових тенденцій в освітньому просторі

Дистанційна, очно-дистанційна

30год

121

Біологія

Біологія. Освітній маркер: сучасні підходи, технології, досвід

Дистанційна, очно-дистанційна

30год

122

Біологія

Біологія: екологізація освітнього процесу

Дистанційна

30год

123

Біологія

Шкільна біологічна освіта перехідного періоду

Дистанційна, очно-дистанційна

30год

124

Географія

Актуальні питання методики навчання географії в умовах розбудови Нової української школи

Дистанційна, очно-дистанційна

30год

125

Географія

Орієнтири шкільної географії: електронне навчання та пленерні уроки

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

126

Географія

Впровадження модельних програм Нової української школи з географії. Діяльнісне навчання географії у 6 класі

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

127

Географія

Сучасні технології навчання географії

Дистанційна

15год, 30год

128

Математика

Методика підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання з математики. Частина 2

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

129

Математика

Зацікавлення математикою через розвиток креативного та критичного мислення учнів

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

130

Математика

Як і для чого розв’язувати нестандартні математичні проблеми із школярами

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

131

Математика

Впровадження Державного стандарту базової середньої освіти та модельних програм математичної галузі

Дистанційна, очно-дистанційна

15год, 30год

132

Природнича галузь

Впровадження Державного стандарту базової середньої освіти та модельних програм природничої галузі

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

133

Фізика та астрономія

Тенденції розвитку та шляхи вдосконалення сучасного уроку фізики в умовах реформування української освіти

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

134

Фізика та астрономія

Хакатон креативних ідей та інноваційних навичок комунікації

Дистанційна

8год, 30год

135

Фізика та астрономія

Розвиток наукового та творчого мислення учнів, як спосіб підвищення мотивації навчальної діяльності на уроках фізики та астрономії

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

136

Фізика та астрономія

Діяльнісний підхід на уроках фізики

Дистанційна, очно-дистанційна

30год

137

Хімія

Комунікативні та інтерактивні методи навчання у курсі хімії закладу загальної середньої освіти

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

138

Хімія

Тенденції навчання хімії в Новій українській школі

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

139

Хімія

Розвиток креативності та творчих здібностей засобами хімічної науки як впровадження інноваційної компетентності

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

140

Хімія

Шкільний хімічний експеримент як засіб діяльнісного підходу в навчанні хімії

Дистанційна

8год, 30год

141

Хімія

Інтегрована проєктна технологія. Дослідницькі завдання для біології та хімії.

Дистанційна

8год, 30год

1014

Вихователі ГПД

Нові орієнтири у формуванні навичок ефективної комунікації в роботі вихователя групи продовженого дня

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

142

Вихователі ЗЗСО

Розвиток комунікативної компетентності учасників педагогічного процесу закладу загальної середньої освіти

Дистанційна, очно-дистанційна

15год, 30год

143

Вихователі ЗЗСО

Формування професійних компетентностей вихователя

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

144

Вихователі спеціальних ЗО

Стратегія роботи вихователів спеціальних закладів в системі інклюзивної освіти

Дистанційна

30год

145

Громадянська освіта

Компетентнісне навчання громадянської освіти

Дистанційна

8год, 30год

146

Громадянська освіта

Нові орієнтири громадянської освіти: діяльнісний підхід до навчання громадянської освіти у новій українській школі

Дистанційна

30год

147

Громадянська освіта

Особливості впровадження курсу «Вступ до історії України та громадянської освіти» в освітній процес у 5 класах НУШ.

Дистанційна

30год

340

Громадянська освіта

Загальні засади та особливості викладання інтегрованого курсу «Громадянська освіта»

Дистанційна

30год

522

Захист України, Основи медичних знань

Діяльнісний підхід до вивчення «Захисту України» та «Основ медичних знань»

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

148

Захист України

Сучасні підходи до викладання курсу «Захист України»

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

149

Захист України

Виховання громадянина-патріота через інноваційні форми та методи роботи на уроках Захисту України та позакласних заходах.

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

391

Захист України

Психологічна та медико-санітарна підготовка за уроках Захисту України

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

330

Етика

Нові орієнтири у вивченні етики у 5-6 класах нової української школи: діяльнісний підхід

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

150

Етика

Основні принципи та методики навчання етики у НУШ.

Дистанційна

8год, 30год

350

Етика

Інтеграція новітніх підходів у навчальний процес на уроках етики

Дистанційна

8год, 30год

337

Історія

Громадянська та історична освіта: діяльнісний підхід до навчання історії у 5-6 класах за модельними програмами нової української школи

Дистанційна

8год, 30год

151

Історія

Онлайн-інструменти в роботі вчителя історії

Дистанційна, очно-дистанційна

30год

152

Історія

Розвиток мислення на уроках історії

Дистанційна

8год, 30год

153

Історія

Формування предметної компетенції на заняттях з історії

Дистанційна

8год, 30год

297

Історія

Нові підходи у викладанні історії у НУШ. Розвиток ключових компетенцій

Дистанційна

8год, 30год

315

Керівники гуртків

Діяльнісний підхід у гуртковій роботі: методика ігрового навчання

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

154

Керівники гуртків

Використання інтерактивних методів змішаного навчання на гурткових заняття

Дистанційна

8год, 30год

155

Керівники гуртків

Розвиток творчих здібностей учнів на гурткових заняттях

Дистанційна, очно-дистанційна

15год, 30год

156

Культура добросусідства, класні керівники 5-6 кл.

Особливості викладання предмета «Культура добросусідства» у 5-6 класах закладів загальної середньої освіти

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

157

Педагоги-організатори, культорганізатори

Коучингові підходи і технології в роботі педагога-організатора для формування навичок ХХІ ст.

Дистанційна

8год, 30год

158

Педагоги-організатори, культорганізатори

Інтерактивні виховні технології в роботі педагога-організатора

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

159

Педагоги-організатори, культорганізатори

Організація учнівського самоврядування і змістовного дозвілля на засадах педагогіки партнерства

Дистанційна, очно-дистанційна

30год

160

Правознавство

Компетентнісне навчання правознавства

Дистанційна, очно-дистанційна

30год

161

Правознавство

«Нові орієнтири правової освіти: діяльнісний підхід до навчання правознавства у новій українській школі»

Дистанційна

30год

162

Правознавство

Підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності вчителів правознавства.

Дистанційна

30год

331

Правознавство

Розвиток комунікативних навичок толерантного спілкування, прийомів ефективної взаємодії та співпраці при викладанні правознавства.

Дистанційна

30год

415

Християнська етика

Інтегроване навчання християнської етики

Дистанційна, очно-дистанційна

30год

163

Християнська етика

Нові орієнтири у вивченні предметів морального спрямування: діяльнісний підхід до навчання християнської етики у новій українській школі.

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

164

Християнська етика

Компетентнісний підхід у навчанні християнської етики

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

165

Бібліотекар

Як зробити бібліотеку популярним місцем. Сучасний формат бібліотекаря.

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

166

Бібліотекар

Ефективний бібліотекар. Методики створення сучасного простору читача.

Дистанційна

15год, 30год

167

Бібліотекар

Як зробити бібліотеку популярним місцем. Сучасний формат бібліотекаря.

Дистанційна

15год, 30год

167

Екологія

Створення та застосування кейс-прикладів при вивченні біології та екології.

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

168

Екологія

Екологічне виховання молодших школярів. Практичні поради для активностей.

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

368

Довкілля

Особливості викладання інтегрованого курсу «Довкілля».

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

169

Довкілля

Довкілля інтегрований курс. Практичні завдання та підсумкові уроки узагальнення.

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

170

Довкілля

Довкілля інтегрований курс. Практичні завдання та підсумкові уроки узагальнення.

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

586

Довкілля

Система компетентнісних завдань при формуванні ключової компетентності в інтегрованому курсі Довкілля.

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

1264

Дошкілля

Сучасна дошкільна освіта у світі музичних ігор: методика Карла Орфа в практиці музичного керівника

Дистанційна

15год, 30год

171

Дошкілля

Формування мовлення дитини дошкільного віку

Дистанційна

8год, 30год

172

Дошкілля

Синхронізація дошкілля і НУШ. Сучасні інструменти для розвитку дошкільнят

Дистанційна

8год, 30год

1110

Дошкілля

Форми зв’язного мовлення дошкілля

Дистанційна

8год, 30год

336

Драматургія і театр

Впровадження курсу ’Драматургія і театр’ у ЗЗСО

Дистанційна

8год, 30год

173

Драматургія і театр

Виховування стійкої мотивації до сценічної творчості в рамках курсу Драматургія і театр.

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

174

Драматургія і театр

Драматургія і театр. 5-6 клас міжгалузевий інтегрований курс

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

344

Драматургія і театр

Формування вміння сприймати та продукувати твори драматургії.

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

174

Економіка

Використання інтерактивних та ІКТ-технологій при викладанні предмету Економіка

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

175

Економіка

Робочі аркуші. Організація продуктивного уроку економіки.

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

389

Економіка

Підвищення рівня психолого-педагогічної, фахової та методичної підготовки вчителів економіки.

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

440

Природознавство

Інфомедійна грамотність. Компетентнісне навчання НУШ на уроках природознавства

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

176

Природознавство

Нові підходи у викладанні природознавства. Розвиток ключових компетенцій

Дистанційна, очно-дистанційна

30год

177

Природознавство

Використання дидактичних ігор на уроках природознавства

Дистанційна, очно-дистанційна

6год

319

Природознавство

Формування природничих компетентностей у процесі групової діяльності на уроках Природознавства

Дистанційна, очно-дистанційна

30год

377

Психологія

Психологічна корекція у шкільному просторі. Міжособистісна взаємодія.

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

178

Психологія

Психологічні знання та компетентності вчителя у взаємодії з учнями та їх батьками.

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

179

Психологія

Нейропсихологічний підхід в корекційній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами

Дистанційна

6год

1390

Психологія

Психологічна компетентність. Навички соціальних педагогів та практичних психологів.

Дистанційна

5год

1400

Пізнаємо природу

Дієві методи та підходи у роботі вчителя на уроках Пізнаємо природу.

Дистанційна

8год, 30год

180

Пізнаємо природу

Структура та особливості модельних програм Пізнаємо природу.

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

181

Пізнаємо природу

Пізнаємо природу. Впровадження нового Державного стандарту базової середньої освіти.

Дистанційна

6год

1420

Пізнаємо природу

Структура та особливості модельних програм ’Пізнаємо природу. НУШ 5 клас’.

Дистанційна, очно-дистанційна

6год

561

Українознавство

Українознавство у формуванні свідомого і мотивованого патріотизму

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

182

Українознавство

Сучасне українознавство в умовах варіативності освітньо-виховного середовища закладу освіти.

Дистанційна

8год, 30год

183

Українознавство

Викладання Українознавства із застосуванням інноваційних освітніх технологій.

Дистанційна

30год

621

Українознавство

Актуальні питання методики навчання українознавства.

Дистанційна

15год, 30год

622

Євровибір України

Цікаві уроки ’Євровибір України’. Політика Європейськиого Союзу.

Дистанційна, очно-дистанційна

30год

184

Євровибір України

Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності на уроці ’Євровибір України’.

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

185

Євровибір України

Розкритя поняття «демократія», «Європейські цінності» на уроці ’Євровибір України’

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

517

Інженерна та комп’ютерна графіка

Інженерна та комп’ютерна графіка. Комп’ютерна інженерія. Підвищення кваліфікації.

Дистанційна

8год, 30год

186

Інженерна та комп’ютерна графіка

Методи побудови зображень простих предметів Інженерної та комп’ютерної графіки, деталювання зі складального креслення відповідно до стандартів ЄСКД

Дистанційна

8год, 30год

444

Інженерна та комп’ютерна графіка

Ефективні підходи до викладання Інженерної та комп’ютерної графіки на підставі передового вітчизняного й міжнародного досвіду

Дистанційна

8год, 30год

443

Філософія

Стендова доповідь як ресурс навчання

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

187

Філософія

Формування цінностей та життєвих навичок учнів. Впровадження філософсько-педагогічного вчення Г. Сковороди.

Дистанційна, очно-дистанційна

6год

363

Хореографія

Навички використання традиційних та інноваційних методик викладання Хореографічного мистецтва.

Дистанційна

8год, 30год

188

Хореографія

Підготовка професійного танцівника: синтез музичного та хореографічного мистецтв

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

189

Хореографія

Навички використання традиційних та інноваційних методик викладання Хореографічного мистецтва.

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

467

Хореографія

Форми та методи застосовування теорії та сучасної практики хореографічного мистецтва.

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

464

Вихователь

Застосування інтерактивних методів у роботі. Креативні та творчі елементи Вихователя.

Дистанційна

8год, 30год

1620

Вихователь

Розвиток творчих здібностей дітей через взаємодію, співпрацю та співтворчість музкерівника та вихователя

Дистанційна

8год, 30год

581

Загальноосвітні курси

Педагогічні працівники

Мовно-комунікативна компетентність педагога Нової української школи

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

201

Педагогічні працівники

Використання сучасних технологій для організації інформаційних процесів у професійній роботі педагогічного та науково-педагогічного працівника

Дистанційна, очно-дистанційна

30год

202

Педагогічні працівники

Ресурсна валіза педагога

Дистанційна

8год, 30год

203

Педагогічні працівники

Організація змішаного навчання учнів з використанням онлайнових технологій навчання

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

204

Педагогічні працівники

Компетентнісні засади адаптації педагогів в умовах сьогодення

Дистанційна

8год, 30год

205

Педагогічні працівники

Емоційна компетентність учасників освітнього процесу

Дистанційна, очно-дистанційна

8год, 30год

206

Загальноосвітні курси по галузям

Педагогічні працівники

Мовно-літературна

Дистанційна, очно-дистанційна

60год

210

Педагогічні працівники

Математична

Дистанційна, очно-дистанційна

60год

211

Педагогічні працівники

Природнича

Дистанційна

60год

212

Педагогічні працівники

Технологічна

Дистанційна, очно-дистанційна

60год

213

Педагогічні працівники

Інформатична

Дистанційна, очно-дистанційна

60год

214

Педагогічні працівники

Соціальна і здоров’язбережувальна

Дистанційна, очно-дистанційна

60год

215

Педагогічні працівники

Громадянська та історична

Дистанційна, очно-дистанційна

60год

216

Педагогічні працівники

Мистецька

Дистанційна, очно-дистанційна

60год

217

Педагогічні працівники

Фізична культура

Дистанційна, очно-дистанційна

60год

218